Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za názory z obou táborů :-) budu mít na kole o čem přemýšlet R^

0 0
možnosti

... trochu bolestínské - přiznám se, že jsem v metru problém s kolem nikdy neměl - možná je to tím, že jsem vždycky nastupoval a vystupoval v klidnějších stanicích při okraji města, kde i když třeba někdy vystupoval dav, nebyl problém minutku počkat, než se rozptýlí a provoz na eskalátorech prořídne... na chodníku s kolem - souhlas s příspěvkem níže...

... ale když už se člověk motá s kolem v prostoru určeném hlavně pro chodce, měl by respektovat, že "oni jsou tu doma"...

0 0
možnosti
Foto

Po chodníku jezdí na kole jen blbec. Na silnici je to stejné jako všude jinde. Za volantem i za řídítky sedí lidé a tedy jen na nich záleží jak se k sobě budou chovat. Chování lidí v poslední době je takové jaké je a proč by to na silnici mělo být tedy jinak, že?

Nicméně mne napadá, proč někdo rve kolo do metra? Proč si na něj nesedne a nedojede tam kam potřebuje? Takhle by se mohli dožadovat i motorkáři své plošiny v metru....;-D

3 5
možnosti
Foto

Mám rád svůj život proto jsem blbec...

1 1
možnosti

V drtivé většině případů cestuji s kolem metrem v pohodě.

Připadá mi však nesmysl, aby se lidi s kolem tlačili i do dalších dveří. Podobně jako méně chápající cestující nechápajíc, že mají k dispozici spoustu dalších dveří krom zadní plošiny ...

2 0
možnosti

kéž by tomu tak bylo, ale jak cyklisti tak mamimy se cpou všude :-/

0 1
možnosti

Párkrát jsem kolo do metra vzal a vaše problémy jsem tedy neměl. A co se týče té otázky, kam patří kolo, jestli na chodník nebo na silnici - na silnici. Zaprvé podle předpisů a za druhé vztek lidí, kteří kvůli své pohodlnosti znečišťují ovzduší, které dýchám, mě vážně nezajímá.

1 1
možnosti

a co tak jezdit po městě na skládacím kole?

0 0
možnosti

Tuhle se jedna dáma nacpala do dveří v metru, kde není plošina a bylo jí úplně jedno, že tam stojí lidi, které umaže a to je dnes a denně, takže za mě ne..

0 0
možnosti

...pak to nemohla být dáma:-)

0 0
možnosti

Ono se to nabízí, ale je fakt, že takhle na kole je to pitomý, když pak člověka hned předjedou. Ale o silnicích zase v příštím díle... :-)

0 0
možnosti
Foto

H86a48n32a 51V88l83k11o34v54á

20. 5. 2016 13:23

No, ještě před 6 lety jsem Brnem jezdila zásadně na kole, bylo to nejrychlejší. Dnes jezdím autem a z důvodu parkování také MHD a musím říct, že mi cyklisté dost lezou na nervy. Předjedou (protlačí se kolem stojících aut na červenou) zprava celou frontu aby byli na semaforu první a potom díky své rychlosti blokují provoz. Často takového vola na své cestě do práce potkám na všech 5ti semaforech.

0 7
možnosti

Předjíždět zprava v tomto případě cyklista dle vyhlášky může, Tak že to často dělá. Tak že jste mimo misku.

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS